Konkurs Europejski '17

 

 

NABÓR DO KONKURSU EUROPEJSKIEGO ZAKOŃCZYŁ SIĘ 16.06.2017.

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA ZGŁOSZENIA!

 
 
 
Konkurs Europejski SEFF '17 to konkurs filmów dokumentalnych, który stawia sobie za cel poszukiwanie produkcji, które poszerzają pojęcie kina dokumentalnego oraz przełamują jego stereotypowe postrzeganie. 
 
Każdego roku za jego pośrednictwem prezentowanych jest kilkadziesiąt starannie wyselekcjonowanych tytułów. Wybrane filmy dokumentalne stanowią przekrój twórczości, która wykracza poza utarte normy i pozornie wyczerpaną tematykę. Zarówno mało znani twórcy, jak i weterani kinematografii mają okazję skonfrontować swoje produkcje z opiniami jury oraz publiczności festiwalowej. Dzięki dostępności rozwiniętej technologii oraz łatwości globalnej komunikacji coraz częściej możemy cieszyć się nowatorskim, ekscytującym kinem, które zmienia dotychczasowe postrzeganie dokumentu i poszerza horyzonty.
 
Filmy prezentowane na festiwalu wybierane są przez polsko-niemiecką Komisję Programową. Jej członkowie poszukują produkcji formalnie przekraczających granice, nieschematycznie postrzegających rzeczywistość – takich, które otwierają nowe perspektywy dla kina dokumentalnego. Szczególny nacisk kładziony jest na premiery filmowe. 
 
Nagrody przyznaje powołane przez organizatorów międzynarodowe jury. Obok prezentacji filmowych istotną część i specyfikę Konkursu Europejskiego stanowią dyskusje z udziałem twórców prezentowanych obrazów. 
 
Ostateczny termin nadesłania zgłoszeń upływa 16.06.2017 r. W celu zgłoszenia filmu należy nadesłać poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz kopię wglądową. Szczegóły odnośnie naboru znajdują się w Regulaminie Konkursu Europejskiego filmów dokumentalnych.
 
Filmy można zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej oraz portale: 

 

 
 
FilmFestivalLife

 

 

FilmFreeway

 

 

 

 

Organizator
Stowarzyszenie OFFicyna
 
Dyrektor festiwalu
Bartosz Wójcik, Polska

 

 

Znajdujesz się na stronie archiwalnej. Przejdź do serwisu aktualnej edycji Festiwalu.